Palvelukielet
ru
sv
fi
en
Työmarkkinatorin sähköisen asioinnin neuvonta
Työmarkkinatorin sähköisen asioinnin neuvonnasta saat vaivatonta ja nopeaa neuvontaa Työmarkkinatorin käytössä ja asioinnissa puhelimen ja chatin avulla.
Palvelemme soittajat jonoon saapumisjärjestyksessä. Jos palvelussa on jonoa, voit jäädä puhelujonoon tai sinulle voidaan tarjota mahdollisuutta passiiviseen jonotukseen, jolloin asiantuntija soittaa sinulle takaisin 0295-alkuisesta numerosta yhden kerran. Soittaessasi saat aina ajankohtaisen tiedon puhelinpalvelun tilanteesta sekä toimintaohjeet.
https://tyomarkkinatori.fi/en/instructions-and-support/personal-customers/guidance-services-for-personal-customers/guidance-for-personal-customers
https://tyomarkkinatori.fi/ohjeet-ja-tuki/henkiloasiakkaat/henkiloasiakkaan-neuvontapalvelut/henkiloasiakkaan-yleinen-neuvontapalvelu
https://tyomarkkinatori.fi/sv/anvisningar-och-stod/personkunder/radgivningstjanster-for-personkunder/allman-radgivning-for-personkunder