Yrittäjä, haluatko hyödyntää hankerahoitusta omassa toiminnassasi? – Osallistu keskustelutilaisuuteen 9.2. klo 18 (Teams)

Järjestämme Tyrnävän Kehitys Oy:n ja Tyrnävän kunnan yhteistyössä torstaina 9.2. klo 18–20 keskustelutilaisuuden, johon voit osallistua Teams-etäyhteydellä tai tulla paikan päälle Kivipirttiin (Meijerikatu 3).

Keskustelutilaisuuden tarkoitus on koota yritysten tarpeita, joiden pohjalta voimme rakentaa näitä tarpeita tukevan hankekokonaisuuden.

Aika: 9.2.2023 klo 18.00–20.00
Paikka: Teams (liity online-tilaisuuteen tästä linkistä) ja Kivipirtti-kokoustila Tyrnävän Myllykirjastolla (Meijerikatu 3). Tilaisuuden Teams-linkkiä voi vapaasti välittää eteenpäin.

Kehitettävänä on kaksi erilaista hankekokonaisuutta, joista yritys voi osallistua toiseen tai molempiin:

1. Yritysryhmähanke, jossa kehitetään kunkin yrityksen toimintaa yrityskohtaisista tarpeista lähtien. Hankkeessa voidaan tehdä melkein mitä tahansa yrityksen kehittämistoimenpiteitä, joihin tarvitaan ulkopuolinen asiantuntija. Tarjolla on siis tehokas tapa kehittää yritystä myös niillä aloilla (esim. kampaamo-, hyvinvointi- ja kuljetusala), joissa mm. kilpailusyistä tukia on ollut perinteisesti vaikea saada.

2. Matkailuhanke, joka pyrkii matkailumarkkinoinnin kautta rakentamaan lisäarvoa ja uudenlaisia tulovirtoja mukana oleville yrityksille. Matkailu voi tuoda lisää liiketoimintaa paitsi suoraan matkailuun kytkeytyville majoitus-, tapahtuma-, ohjelma-, ravitsemus- ja kuljetuspalveluille, mutta myös monelle muulle toimialalle. Haastamme Tyrnävällä toimivat yritykset katsomaan omaa toimintaansa matkailun näkökulmasta toimialasta riippumatta.

Lisätiedot: