Tule LÄHIHOITAJAKSI mukavaan ja kannustavaan työyhteisöön!

Tule LÄHIHOITAJAKSI mukavaan ja kannustavaan työyhteisöön!

Tyrnävän kunta ja iäkkäiden palvelut hakevat 5 LÄHIHOITAJAA toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen sekä 1 LÄHIHOITAJAA sijaisuuteen. Tehtävän lisäksi saat meiltä huippumukavan työyhteisön sekä 500 euron rekrylisän!

Hakuaikaa on 31.03.2022 klo 16:00 saakka, mutta tehtäviä on mahdollista täyttää jo hakuajan aikana, kun tehtävään sopiva tekijä löytyy. Joten hae pikimmiten:

• 2 LÄHIHOITAJAA haetaan toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen varahenkilötehtävään iäkkäiden palveluihin (tehostettu palveluasuminen/kotihoito). 1 lähihoitaja varahenkilön tehtävään on uusi tehtävä, työ alkaa heti tai sopimuksen mukaan. 1 lähihoitaja varahenkilön tehtävä 1.6.2022 alkaen. Työ on varahenkilöstön toiminnan mukaisesti pääsääntöisesti kaksivuorotyötä ja siihen kuuluu kiertäminen kahden eri yksikön välillä. Työ edellyttää hyvän ammattitaidon lisäksi joustavuutta ja kykyä työskennellä muuttuvissa toimintaympäristöissä.
  • 1 LÄHIHOITAJAA/PÄIVÄTOIMINNAN OHJAAJAA toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen. Työ alkaa heti tai sopimuksen mukaan. Tehtävään sisältyy lähihoitajan työtä sekä kotihoidossa että asumispalveluyksikössä sekä päivätyöluonteisia päivätoiminnan ohjaajan tehtäviä 10-40 % työajasta.
  • 1 LÄHIHOITAJAA haetaan toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen 1.5.2022 alkaen.
  • 1 LÄHIHOITAJAA haetaan toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen 16.3.2022 alkaen.
  • 1 LÄHIHOITAJAA haetaan sijaisuuteen ajalle 28.03.2022-31.08.2023.

Tyrnävän kunnalla on hyvä ja kannustava meininki

Työyhteisömme on pidetty, ja meillä on hyvä ja kannustava henki. Tämä näkyy mm. siinä, että työntekijöistämme moni on viihtynyt meillä pitkään. Hyvä työilmapiiri ja mukava yhteisö ovat jokapäiväisessä elämässä korvaamattoman tärkeitä asioita.

Hyvänä esimerkkinä työyhteisömme mukavasta meiningistä kotihoidon ja palveluasumisyksikkö Kotolan tiimi ehdotti helmikuussa 2022 esihenkilöään Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialueen (POPsote) helmikuun positiiviseksi osaajaksi, POPtähdeksi. Esihenkilö valittiin, ja tiimin perustelut kuuluivat seuraavasti: "Rautainen ammattilainen, sympaattinen ja sydämellinen esihenkilö. Hän on luonut työyhteisöömme positiivisen, yhteen hiileen puhaltavan työhengen. Meillä on paras työporukka mahtavan esihenkilön johdosta.”

Mitäpä tuohon lisäämään – hyviä paikkoja on harvassa, ja tämä on yksi niistä!

Lisäksi sosiaali- ja terveysosaston vuorotyöyksiköissämme on käytössä myös rekrytointilisä 500 euroa ajalla 1.2.2022 - 30.9.2022 seuraavalla tavalla: kun työn aloittaminen on sijoittunut ko. aikavälille ja työsopimuksen kesto on vähintään kolme (3) kuukautta, rekrytointilisä maksetaan kertapalkkiona määräaikaisuuden päättyessä tai vakinaisen henkilön ollessa kyseessä koeajan päättyessä.

Hae nyt – tehtäviä on mahdollista täyttää jo hakuajan aikana

Hae lähihoitajan paikkoja Kuntarekryssä: https://www.kuntarekry.fi/fi/tyopaikat/lahihoitaja-415922/

Ilmoita hakemuksessa, jos haet avoinna olevista paikoista vain tiettyjä. Hakuaika päättyy 31.03.2022 klo 16:00. Tehtäviä on mahdollista täyttää jo hakuajan aikana, kun tehtävään sopiva työntekijä löytyy.

Tehtäväkohtaiset vaatimukset ja ehdot

Lähihoitajan työ on laaja-alaista ja monipuolista. Lähihoitaja toteuttaa kuntouttavaa hoito-työtä itsenäisesti asiakkaan palvelu- ja hoitosuunnitelman mukaisesti, osallistuu lääkehoidon toteuttamiseen suoritetun lääkeluvan jälkeen, arvioi asukkaan toimintakykyä ja hoidon tarvetta ja laatii niiden perusteella asukkaalle hoitosuunnitelman. Asiakkaan hoidon tarpeen arvioinnissa ja hoitosuunnitelman laatimisessa lähihoitaja käyttää RAI-laatujärjestelmää ja sen tuottamaa tietoa.

Kelpoisuusvaatimuksena on sosiaalihuollon ammatillisen henkilöstön kelpoisuusvaatimuksista annetun lain (272/2005) 8 §:n mukainen tehtävään soveltuva sosiaali- ja terveysalan perustutkinto tai muu vastaava tutkinto.

Palvelussuhteen ehdot määräytyvät SOTE-sopimuksen mukaisesti. Palkkaus määräytyy SOTE sopimuksen palkkahinnoittelun 02SOS06A mukaan (tehtäväkohtainen palkka 2277,74 €/kk). Työsuhteessa noudatetaan 6 kk koeaikaa. Koeajan aikana edellytämme sinulta lääkehoidon osaamisen osoittamista. Valitun on esitettävä ennen työsuhteen vas-taanottamista hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan.

Toivomme Sinulta aktiivista ja kehittävää työotetta sekä oma-aloitteisuutta. Toivomme Si-nun olevan motivoitunut tiimipelaaja. Arvostamme kokemusta ikääntyneiden hoitotyöstä. Työssä tarvitaan ammattitaitoa, hyviä ihmissuhde-, vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja. Hakijoilta odotetaan aitoa kiinnostusta ja sitoutumista iäkkäiden hoitotyöhön.

Työ on asiakaslähtöistä ja kuntouttavaa hoitotyötä. Ajokortti välttämätön. Työ on kaksi- tai kolmivuorotyötä.

Haastatteluun kutsuttavalta tarkistamme alkuperäiset tutkinto- ja työtodistukset. Valmiiden työnhakijoiden tulee olla rekisteröityneenä Valviran ylläpitämään Terhikki-rekisteriin.

Työntekijällä tulee olla tartuntatautilain 48 §:n mukainen rokotussuoja sekä 48 a §:n mukainen suoja (joko rokotuksen tai enintään kuusi kuukautta aikaisemmin sairastetun laboratoriovarmistetun taudin antama suoja covid-19-tautia vastaan.) Ennen töiden alkamista työntekijän tulee esittää covid-19 todistus esimiehelle.

Lisätietoja: vs. osastonhoitaja Anna-Maria Mäki-Paavola p. 050 326 0296, palvelupäällikkö Kristiina Orajärvi p. 040 664 6474; sähköposti: etunimi.sukunimi@tyrnava.fi.

Työskenteletkö jo Tyrnävän kunnalla? Vinkkaa työpaikasta kaverillesi ja kuittaa vinkkipalkkio rekrytoinnista!

Käytössä on myös Tyrnävän kunnan henkilöstöä koskeva kertapalkkiokäytäntö ajalle 1.2.2022 - 30.9.2022 koskien rekrytointia sosiaali- ja terveysosaston vuorotyöyksiköihin. Mikäli Tyrnävän kuntaan työ-/ tai virkasuhteessa oleva henkilö löytää sosiaali- ja terveysosaston vuorotyöyksiköihin soveltuvan työntekijän ja se johtaa vähintään kolmen (3) kuukauden työsopimuksen solmimiseen, maksetaan rekrytointivinkin antajalle kertapalkkio 500 euroa määräaikaisen työntekijän työsuhteen päättyessä Tyrnävän kuntaan tai vakinaisen työntekijän koeajan päättyessä. Rekrytointivinkki todennetaan siten, että kun rekrytoitava työntekijä hakee tehtävää normaalisti Kuntarekryn kautta, hän merkitsee vapaamuotoiseen hakemukseensa rekrytointivinkin antaneen henkilön nimen. Rekrytoiva esihenkilö tekee viranhaltijapäätöksen kertapalkkion maksamisesta.